Σχετικά με την αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών-μιά άποψη



Σύμφωνα με το 152/2013 Προεδρικό Διάταγμα οι εκπαιδευτικοί πρόκειται να αξιολογηθούν με δεκάδες κριτήρια. Μελετώντας τα κριτήρια αυτά προκύπτει πως η εξασφάλιση καλής αξιολόγησης συνεπάγεται ατελείωτες ώρες προετοιμασίας του μαθήματος αλλά και  ατελείωτες ώρες γραφειοκρατικής συμπλήρωσης εκθέσεων αυτοαξιολόγησης.
Αυτά σε επίπεδο προετοιμασίας και εξωδιδακτικής απασχόλησης. Στη δε τάξη, ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι σε θέση να κάνει μαγικά!  Μας ζητάνε το ΥΠΕΡμάθημα και εξατομικευμένη διδασκαλία όταν οι υποστηρικτικές δομές είναι ανύπαρκτες(σχολικοί ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί, γραμματειακή υποστήριξη, εποπτικά μέσα κλπ), όταν οι τάξεις αυξάνονται συνεχώς σε αριθμό μαθητών, όταν “κόβεται” ο δεύτερος καθηγητής για τα εργαστηριακά μαθήματα...

ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΖΗΤΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
Από εκπαιδευτικούς απαξιωμένους και λοιδωρημένους, εξαθλιωμένους οικονομικά (ιδίως οι νέοι), που τρέχουν από σχολείο σε σχολείο για να συμπληρώσουν ωράριο, που φοβούνται ότι με την παραμικρή αφορμή(βλέπε καταγγελία για οποιοδήποτε λόγο, ακόμα και για οικονομική διαφορά!) θα τεθούν αυτοδίκαια σε αργία σύμφωνα με το νέο νόμο για τους ΔΥ, που φοβούνται ότι αύριο μπορεί να καταργηθεί η ειδικότητά τους και να απολυθούν(όπως έγινε με τους συναδέρφους των ΕΠΑΛ!).

ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΤΑ ΖΗΤΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;
- Αυτοί που κλείνουν και συγχωνεύουν σχολεία.

- Αυτοί που αδιαφορούν για τα κενά σε καθηγητές και αφήνουν τους μαθητές με μαθησιακά κενά που δεν θα αναπληρωθούν πότε.

- Αυτοί που φέτος στα μουσικά σχολεία έστειλαν καθηγητές μουσικής στις 20 Δεκεμβρίου απαξιώνοντας το θεσμό αυτών των σχολείων μόνο και μόνο για να τους προσλάβουν μέσω ΕΣΠΑ και ας πληρώνει ο κοσμάκης φόρους για να έχουν ίσες ευκαιρίες τα παιδιά του.

- Αυτοί που με άκρα προχειρότητα επέβαλαν φέτος την τράπεζα θεμάτων στην πρώτη λυκείου και μεθοδεύουν τη δημιουργία ενός λυκείου που αποκλείει μαθητές, και στο οποίο η Μόρφωση και η Παιδεία εξωστρακίζονται και γίνονται θυσία στο βωμό της επιτυχίας στις εξετάσεις. Δείτε τα παιδιά της τρίτης λυκείου: υπάρχει καθόλου χώρος στο πρόγραμμά τους για Μόρφωση; το νέο σύστημα θέλει να επιβάλλει αυτήν την τρέλα για τους μαθητές από την πρώτη λυκείου. Και όσοι αντέξουν...

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ..


Μαριάννα Μπαγιαμπού, Μέλος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λακωνίας

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Γενική Συνέλευση